سَـــبیل

سَـــبیل؛ راهی است برای به اشتراک گذاشتن دغدغه ها و پرسشهای فکری، مذهبی، سیاسی و فرهنگی بنده، محمد دهداری.


بنده؛ دانشجویی علاقه مند به اسلام، انقلاب اسلامی و گفتمان سیاسی و اجتماعی حضرت روح الله(ره) هستم. حیطه تأملاتم مسائل زیادی را دربر می گیرد. خصوصاً مسائلی که در معرضشان قرار دارم، از کهن مثل دین و فلسفه گرفته تا نو مانند اینترنت و سینما و ... البته این بدان معنا نیست که از همه اینها سر در می آورم، بلکه تلاش می کنم سردرآورم.
به شعر و ادبیات نیز علاقه مندم. ضمناٌ از بحث و جدل استقبال می کنم. البته بالتی هی أحسن. باز البته اگر توفیق رفیق راه باشد و زبان الکن و قلم قاصرم یاری کند. 

سَـــبیل؛ راهی است برای به اشتراک گذاشتن همین دغدغه ها و پرسشهای با جواب و بی جواب فکری، مذهبی، سیاسی، فلسفی و فرهنگی بنده. شاید کسی پیدا شود و در حل معما‌هایم یاریم دهد. 
به امید روزی که پاسخ همه نادانسته های بشر ظهور کند. 
إن شاء الله. 

یک توضیح؛ مـدتـها در فـضای مجازی و از جـمله وبلاگ قبـلی ام، با نام مستـعار محمدجواد مهدوی فعالیت می نمودم و اگر امکان داشت همین رویه ادامه می یافت لیکن نظر به اینکه بر اساس برخی مطالب وبلاگ، مقالاتی برای کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی تدوین نمودم و این تفاوت اسمی ممکن بود عاقبة الامر دردسر ساز شود، تصمیم گرفتم با نام حقیقی خود «محمد دهداری» بنویسم. 
لازم به ذکر است برخی مطالب بنده در باشگاه اندیشه و دیگر سایت ها هنوز با همان نام مستعار محمدجواد مهدوی مندرج هستند.
از کلیه دوستانی که وبلاگ من را با نام مستعارم لینک نموده اند خواهش می کنم اصلاح فرمایند.

أیضاً توضیح؛ قبل از وبلاگ حاضر حدود پنج سال در پرشین بلاگ، وبلاگ چالش های مجازی را می نوشتم. تا اینکه آشنایی با سرویس خوب و حرفه ای بلاگ.ir موجب شد تا از چالش های مجازیم دست کشیده و به سَـــبیل حقیقت درآیم.
خلاصه اگر خواسته اید به چالش های مجازی وارد شوید و از سَبـــیل سردرآورده اید تعجب نکنید، چرا که وبلاگ قبلی به آدرس فعلی فوروارد شده است. 

نظرات (۱)

  • یکی از بچه ها
  • سلام.مایلم  بیوگرافی کاملتری از شما بخونم.تحصیلات فعلی؟شغل؟سن؟محل سکونت؟عکس؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    به نظرم همینقدر کافیه
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی